Shaerfatwa membebel

Owner!


Hye ..my name is shaerfatwa salim, do call me duwa,sha,shaer,nadwah whatever nama yang cantik la panggil .haha. ni pakai blogskin org buat. i olls copy paste. kepada owner yang buat blog ni. kite guna ye blogskin awk!

Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ?

Change it Mood : I'm a happy dude Status : MARRIED.LOL.

Status : A GOOD HUSBAND MAKES A GOOD WIFE


Footprints here!



do chatting with me at cbox

Credit!


Basecode by: Syuhada
Template by: Izyanyancinnamon
Header by: Izyan
Tutorial by: Atieqah
Full edited: duwa
Best view: Mozilla firefox
parody kpop by mpop.=D
assalamualaikum.hari ni .aku nk share o kupas pasal kpop yg kite sume ekot2kan  sgt trend dorang tu .=)
ha, agak2 korang la kan..kenape kita suka sgt ekot gaye ,tarian ,update lagu2 serta drama2 romantik dorang tu? ha..cer jawap. .ok teet .habis mase.bia aku je la yg jawap ,klu korang jwp ,bukn aku dgr pun,.yela .dah name pon trend skrang kan?xkira yg tua ke muda ,rata-rata sume tahu pasal "kpop".sedangkan org kg aku  yg dah 48 thun tu pun tahu lagu gangnam tu sape nyanyi n how nk dance lgu tu..fuyoo kan?,ekotkan dah berumur gak tu.ha!tu maknenye ape?tu maknenye .....trend masa kini tidak mengikut umur.ko kanak2 ke,teenager ke,o adult ke ..most of them tahu la pasal kpop yg menjdi trend skng ni.kah2 .hnya disebabkan TREND MASA KINI .1malaysia duk terikut2 budaya mereke tu,.aku xckp salah korang nak mengupdate or tahu pasal mereke.sbb aku pun update gak pasal dorng sikit2.kihkih . cuma nak egtkn masing2 dan diri sndri ,walau macam mane skli pun hiburan dari segi gaya tarian ,lagu o cerita2 romantik yg mereka producekan tu.jgn la kite lupa kan pada hiburan dan kreativiti yg sedia ada pada negara sndri .paling tidak korang amek tahu la sikit2 about tarian tradisional malaysia.o filem puteri gunung ledang .ke xpenah dgr pun tu ape?kihkih,teruk sgt dah tu klu xtau lngsung .paling2 cikai pun msti korang tahu zapin kan?o other common drama yg mlysia producekan?klik sini  and sini kalu nk tahu sikit ..tpkan aku xsuka sgt citer melayu skng.byk x bermoral sbb terlalu nk ekotkan sgt minda org muda skng .ehm .ok2..xsalah kan membanggakan negara sndri bout our good culture or our good sideview of our country smbil2 korang mengupdate pasal kpop ,jpop,tpop or  mercun pop2 tu ,Eh!.haha.tersasul pulak.mentang2 nk raya kn.haha.oke2.back to the topic .aku tahu.ramai je yg expert dlm tarian gangnam n gentlemen tp x tahu pun tarian zapin o inang tu mcmmane. aku pun xtahu nk  tarikan tarian tradisional tu sbb bdan kayu sgt.xmau lentur.tp tahu la sikit2 about the history of that .....n tahu la skit2 pasl kreativiti hiburan di negara kita yg berada di bumi malaysia ini ,=)  haa..tu je la kot nk bebel .hihi . bebel lagi lain kli,.bubye .

eh!eh!eh! kejap . tgok video kt bawh ni kejap boleh ?
                                     
ni viral video kawan aku.aku tolong edit2 je.tp xsempurna.sbb xprofesionl kan.ni pun 2 hari nk siapkan,nk match kan lagu ngn goyang depa lagi .haha.ni je yg mampu aku editkan .ade part yg agak terkejut skit.bukan terkejot keluar hantu tetibe ke ape.tp  terkejot part dri 1 rentak lagu ke lagu laen tu sentap sikit ,ah!ape pun do enjoy this viral video .^_^

                                                                                                                                        -shaerfatwa-